مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری : فوق العاده نبودیم، اما قابل اطمینان بودیم

آلگری : فوق العاده نبودیم، اما قابل اطمینان بودیم

مکس آلگری در پایان دیدار در مصاحبه با مدیاست و اسکای اسپرت اذعان کرد در بازی تیمش مقابل روسونری، بازیکنان تیم عملکرد خوبی از خود ارائه نکرده است، اما تیم قابل اطمینانی نشان داده است.

او در این باره گفت:

" بازی پیچیده ای بود، به خاطر اینکه میلان به خوبی دفاع کرد و برای ما مشکلاتی ایجاد کرد. همزمان ما بایستی توپ را بهتر بین خطوط جابه جا کردیم و از این لحاظ عملکرد خوبی نداشتیم، اما بازی قابل اطمینانی ارائه دادیم."

" مسأله ی مهم برنده شدن در این دیدار و بالاتر قرار گرفتن از میلان در جدول سری آ بود. امیدواریم که در رویارویی چهارشنبه مقابل منچسترسیتی نیز نتیجه ی مطلوبی کسب کنیم."

" به استثنای شوت السیو چرچی بر روی خط محوطه جریمه، ما فرصت دیگری در اختیار میلان قرار ندادیم. باید از جنبه ی تصمیمات نهایی و از دست ندادن توپ های آخر خود را بهبود بخشیم."

" حداقل ما به یک ثبات در نتیجه گیری رسیدیم که این موضوع بسیار مهمی است. پس از دیدار مقابل آتالانتا این دومین دیداری بود که با کلین شیت از میدان خارج شدیم. ممکن است بازی خوبی نبوده باشد اما انسجام تیمی بسیار مهم بود."

" متأسفانه به دلیل مصدومیت ها مجبور به انجام دو تعویض شدم. هرنانس و پاتریس اورا به دلیل مصدومیت قادر به ادامه ی بازی نبودند و باید آن ها را تعویض می کردم. قصد من از استفاده از هرنانس بازی به عنوان ترکوارتیستا بود، اما در میانه ی میدان بیش تر ظاهر می شد."

" کلودیو مارکیزیو به همان بازیکنی که ما می شناسیم تبدیل شده است. استفانو استورارو و ماریو ماندژوکیچ بازی خوبی ارائه دادند. پل پوگبا عملکرد خیلی خوبی داشت و به ما در به ثمر رساندن گل کمک کرد، اما پس از آن بیش تر در شلوغی میدان بازی می کرد."

پائولو دیبالا گل تعیین کننده ای به ثمر رساند، آیا وقت آن رسیده است که آلگری به او فرصت دهد تا بیش تر بازی کند؟

" من همواره با کیفیت بالای بازی دیبالا متقاعد شده ام، اما اینکه او برای تطبیق خود با اینجا نیاز به زمان داشت طبیعی است. دیبالا در حال رشد کردن است و او توانایی های مهمی دارد و بین خطوط بسیار خوب بازی می کند. او خیلی تلاش می کند و به یک مهاجم حمایت کننده بزرگ تبدیل خواهد شد. همچنین، او از لحاظ فیزیکی در حال تغییر است و این موضوع را می توانید از حرکت پاهایش مشاهده کنید."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: